דר' יואב לייסר

רופא שיניים ומומחה לכירורגיה פה ולסתות

M.D,DMD,phD

אודות

מרפאתנו מתמחה בהעמסות מיידיות (שיניים ביום אחד) מהמובילים בישראל ובעולם בטכנולוגיות מתקדמות של סריקות בינה מלאכותית והדפסת לייזר של טיטניום למקרי חסר עצם קיצוני

דר' יואב לייסר, רופא שיניים ומומחה לכירורגיה פה ולסתות,  בעל תואר משולש של רופא שיניים, רופא כללי ותואר שלישי בביולוגיה מולקולארית. דר' לייסר סיים את לימודי רפואת השיניים (M.D) ואת הדוקטורט (PhD), באוניברסיטה העברית, הדסה עין כרם בירושלים בשנת 2004. דר' יואב לייסר בעל רישיון ישראלי לשימוש בהיפנוזה מטעם משרד הבריאות ומשלב בעבודתו במרפאה מגוון טכניקות לטיפול ושחרור מחרדות ופחדים בטיפולי שיניים.
דר' יואב לייסר סיים את תכנית ההתמחות בכירורגיה פה ולסתות, בקריה הרפואית לבריאות האדם, בבית חולים רמב"ם. את הפוסט דוקטורט שלו ביצע במכון לחקר כלי הדם והסרטן, במעבדתו של פרופ ישראל ולודבסקי, בנושא תפקידו הפרוגנוסטי של גן ההפראנז בסרטן הפה. דר' יואב לייסר מרצה בעשרות כנסים מדעיים ברחבי הארץ ובעולם בתחום התמחותו. דר' לייסר משמש כמרצה ומדריך סטודנטים לרפואה (פרה קליני וקליני) בפקולטה לרפואה של הטכניון. בנוסף, דר' לייסר חוקר סרטן ומנהל את המעבדה לחקר סרטן הפה של המחלקה לכירורגיה פה ולסתות בבית החולים רמב"ם בחיפה, ומדריך לתארים מתקדמים (.M.Sc, PhD).

הטיפולים במרפאה

פיסול הפנים הזרקות חומרי מילוי

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet,
happy-teeth-a