השתלות שיניים בהרדמה מלאה – מתי כדאי לעשות?

ידעתם ש-80% מהאוכלוסייה חוששים מפני טיפולי שיניים? 15% מהאוכלוסייה כה חוששים עד כי אינם מבקרים כלל אצל רופא השינייםחרדה מפני טיפולי שיניים גורמת להזנחה חמורה של בעיות שינייםעם השניםהבעיות מחמירות עד לשלב בו כבר לא ניתן עוד להתעלם מכאבים חזקיםריח פה רע ומחסור בשיניים.

האפשרות לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מהווה פתרון בעבור אותם מטופלים שסובלים מחרדות דנטליות קשותטיפולי שיניים בהרדמה מלאה הם הזדמנות לעבור טיפול יסודי ומקיףבמהלך ההרדמה הרופא מבצע הרבה יותר מטיפול אחדכיום אפשר לבצע גם השתלות שיניים בהרדמה מלאה.

מתי יש צורך בהרדמה מלאה?

רופאי השיניים אינם ממהרים להמליץ על טיפולים בהרדמה מלאההאפשרות להרדמה כללית עולה על הפרק רק במקרים של חרדות דנטליות חריפה אשר אינן מאפשרות כל טיפולטיפולים בהרדמה מלאה מתאימים גם במקרים של מצב שיניים ירוד במיוחדאם דרוש מספר רב של טיפולים השימוש בהרדמה מלאה מאפשר את ביצוע כל הטיפולים באחדהטיפול מתאים גם למקרים של אלרגיה לחומרי הרדמה מקומית.

הכנה לקראת השתלות שיניים בהרדמה כללית?

כל מטופל שמבקש לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה נפגש עם רופא מרדים לבדיקת התאמה לביצוע ההרדמהישנם מקרים בהם תתבקשו לבצע בדיקות דםבדיקת א.ק.גבדיקות כלליותמעל גיל 65 תתבקשו להציג גם צילום חזההרופא המרדים בוחן את הנתונים וקובע האם המטופל מתאים לביצוע טיפול שיניים בהרדמה.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מחירים – כמה זה עולה?

מחירים של טיפולי שיניים נקבעים בהתאם להיקף הטיפול הדרושמשך הטיפולהמומחיות של הרופא וצורך בציוד מיוחדטיפולים המתבצעים תחת הרדמה מלאה ניתנים לביצוע רק במרפאות עם התמחותישנה חובה בנוכחות של רופא מרדים בקליניקה במהלך הטיפולטיפול בהרדמה מלאה יהיה יקר יותר בהשוואה לעלויות של טיפול רגיל דומה בקליניקהאך כאשר מבצעים כמה טיפולים במהלך ההרדמה מקצרים כך את זמן ההחלמה ומצליחים לחסוך לא מעט זמן וימי מחלה.

טיפול מקצועי במחירים הוגנים

בכל סקר טיפולי שיניים בהרדמה מלאה השוואת מחירים תגיעו לבסוף את הקליניקה של ד"ר יואב לייסר (מומחה פה ולסת),ותגלו רופא מקצועיאכפתיעדין ומסורצרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום תורים : 050-7440018.

נגישות