השתלות שיניים ושיקום הפה – מה קורה במהלך הטיפול?

ניתוחי השתלות שיניים ושיקום הפה יש לבצע עם רופא שיניים מומחה כירורגיית פה ולסת או מומחה מחלות חניכיםהשתלת שן היא הליך כירורגי לכל דבר המתבצע במרפאת שיניים בסביבה נקייה וסטריליתאם העצם מוכנה לקליטת השתל ההליך יהיה קצר ופשוט יחסיתבמקרים בהם יש צורך בהשתלת עצם או הרמת סינוס יש לבצעםלהמתין להחלמה מלאהורק לאחר מכן להתחיל בהשתלה.

שלבים בדרך אל שתל דנטלי מוצלח

השלב הראשון הוא קיבוע של השתל אל תוך עצם הלסת בתנועה של הברגההשתל מוכנס אל תוך עצם הלסת ומדמה את שורש השןלאחר החדרת השתל סוגר הרופא את החתך בחניכיים בעזרת תפרים.

השלב השני מתבצע בחלק מהמקרים לאחר מספר חודשים ובחלק מהמקרים מיד לאחר השלב הראשוןזהו השלב בו חושפים את השתל ומתקינים עליו את כיפת המתכתישנם מקרים בהם מותקנת שן זמנית וישנם מקרים של שיניים אחוריות בהם לא מותקנת שן זמנית.

השלב השלישי הוא השלב בו מתקינים את השן הסופית (שן עשויה חרסינה). השן מיוצרת במעבדה על פי מידות מדויקות להתאמה מקסימלית ומראה טבעי ככל האפשר.

כיום ישנה גם אפשרות של טיפולי השתלות שיניים ושיקום הפה ביום אחד ללא חלוקה לשלביםהטיפול כולו מתבצע במפגש אחד כאשר המטופל נכנס אל הקליניקה ללא שן ויוצא ממנה עם שן.

מה קורה לאחר הטיפול?

כאבים מקומיים מופיעים לאחר שמתפוגגת ההשפעה של ההרדמה המקומיתהכאב נמשך כמה שעות עד כמה ימיםיחד עם הכאבים מופיעים לעתים דימומיםאודם מקומי ונפיחותשימוש במשככי כאבים רגילים מומלץ על ידי הרופאים ברוב המקרים.

כשעתיים לאחר ההליך מומלץ יהיה להימנע מאכילה ושתייהמספר ימים לאחר הטיפול יש להימנע מאכילת אוכל קשה ולעיסה מאומצת באזור השתלכדאי להימנע מפעילות גופנית מאומצת מספר ימים לאחר הניתוח על מנת לאפשר לגוף לנוח ולהחלים.

ד"ר יואב לייסר הוא רופא שיניים מומחה השתלות ושיקום הפההטיפולים ניתנים בקליניקה חדישהמוקפדת ומצוידת בכל הדרושהמטופלים שלנו נהנים מטיפול ברמה גבוהה ותוצאות טובות מבלי להרגיש כל כאב גם בטיפולים כירורגיים מורכביםלתיאום תורים וביקורי התרשמות בקליניקהצרו קשר : 050-7440018.

נגישות