השתלת עצם בשיניים לקראת החדרת שתלים דנטליים

הצלחה של השתלת שיניים מחייבת הימצאות של עצם מספקת בלסתעצם חזקה שתשמש בסיס חזק ויציב לשתליםבמקרים בהם אין עצם ברמה מספקת באזור בו נרצה להתקין שתליםיש לבצע השתלת עצם בשיניים כהכנה להשתלת השןהשתלת העצם מהווה טיפול שיקומי חיוני והכרחי לחניכייםלא ניתן יהיה לבצע השתלת שיניים באזור ללא השתלת עצם.

מדוע נוצר מצב של מחסור בעצם?

אבדן של שיניים באזור מסוים גורם גם לאובדן חלקי של העצם התומכת בשיניים באותו אזורהעצם נספגת ומתפרקת עקב מחלות חניכיים זיהומיותחבלות באזורנטייה מולדתוניתוחים להסרת גידולים שבוצעו באזור.

באיזה גיל אפשר לבצע השתלת עצם בשיניים?

ההליך ניתן לביצוע בכל גילבגילאים צעירים כושר בניית העצם טוב יותראך ישנה הצלחה בטיפול גם בגילאים מבוגריםככל שהמטופל מבוגר יותר כך תהליך קליטת העצם המושתלת יהיה ארוך יותר.

כיצד מתבצע ההליך?

מקור העצם המושתלת יהיה בתרומה עצמית מתוך חלל הפה האחורי ומאזורים אחרים בגוף או תוך שימוש בעצם המופקת מן החי (רוב הרופאים משתמשים בעצם המופקת מהחי). עצם מושתלת כגרגירים קטנים עם כיסוי של ממברנה מיוחדת עשויה קלוגןהכיסוי נחוץ להגנה על העצם המושתלתהשתלת עצם בשיניים אפשר לבצע בצורה אנכית או בצורה אופקיתישנם מקרים בהם יש צורך גם בהשתלה אופקית וגם בהשתלה רוחביתטיפול השתלת עצם יתבסס כמעט תמיד על צילום סי טי ממוקד.

משך ההליך הוא 45-90 דקותהרדמה מקומית מבטיחה שהמטופל לא ירגיש דבר (במעט מקרים יבוצע הטיפול תחת הרדמה כללית). חשוב לציין כי נדרשים תנאי סטריליזציה הולמים וציוד מתאיםלא בכל מרפאת שיניים ניתן לבצע השתלת עצםהצלחת הטיפול מותנית ברופא מומחה ומרפאה מתאימההתנאים הסטריליים נחוצים לצמצום הסכנה להתפתחות של זיהום באזור הניתוח.

השתלת עצם בחניכיים מחיר – כמה עולה הטיפול?

מחירים של טיפול השתלת עצם מקומית נקבעים בהתאם למומחיות של הרופאהציוד במרפאה והיקף הטיפול הנדרשהשתלת עצם מקומית תהיה זולה יותר בהשוואה לטיפול השתלת עצם עם ממברנההמחיר הטוב ביותר הוא זה שיעניק לכם את הטיפול הטוב ביותרבבריאות לא משחקיםחפשו מרפאת שיניים מקצועית ואמינה עם רופאים מומחים מוסמכים לביצוע הטיפול.

טיפולי השתלת עצם יחד עם שתלים מתבצעים במרפאה של ד"ר יואב לייסר (כירורג פה ולסת). לקבלת פרטים נוספים ותיאום תוריםחייגו : 050-7440018.

נגישות