יתרונות וחסרונות של טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים

על פי הנחיית משרד הבריאות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים יתבצעו רק כמוצא אחרוןבמסגרת סל הבריאות ניתן לקבל כיסוי לטיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה לילדיםרק במקרים של חרדה דנטלית קשה ובמקרים בהם הילד אינו מסוגל לשתף פעולה עם הטיפול בשל מוגבלות כלשהיטיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים מתבצעים במרפאות שיניים פרטיותגם במקרים בהם יש צורך בכמות רבה של טיפולים או בטיפולים מורכבים והילד אינו מסוגל לשתף פעולה.

פעמים רבותהבקשה לבצע טיפול תחת הרדמה מלאה מגיעה מההורים שחוששים בעצמם מהטיפולהצוות במרפאה עושה כל מאמץ לפנות אל הילדלהרגיע אותולהסביר ולמצוא את הדרך לטפל בשיניים תחת הרדמה מקומית או טשטוש של גז צחוקרק במקרים בהם צוות המרפאה נתקל בהתנגדות קשה או בילד עם מוגבלויות נפשיות או פיזיותיומלץ טיפול שיניים בהרדמה מלאה.

הכנות נדרשות לקראת הטיפול

טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים דורשבדומה לטיפול המתבצע במבוגריםבדיקות גופניותבדיקת מרדים ובדיקה לאיתור אלרגיות לחומר ההרדמההטיפול מתבצע בקליניקות עם התמחות מתאימה וציוד מתאים או בבתי חוליםנוכחות של רופא מרדים הכרחית במהלך הטיפול כולו.

יתרונות הטיפול

הכול מסכימים כי ישנם מקרים בהם הרדמה מלאה היא הפתרון הנוח ביותרילדים שסובלים מחרדה דנטלית עוברים את כל הטיפולים הדרושים להם מבלי להיות מודעים לכךהטיפול מאפשר גם ניצול יעיל של הזמןהמטופל עובר כמה טיפולים (לעתים על ידי רופאי שיניים שעובדים במקבילוחוסך לעצמו כמה ביקורים חוזרים במרפאהטיפולי השיניים מתבצעים היום על ידי רופאים מומחים מצוינים המשתמשים בציוד הטוב ביותרההורים יכולים להיות בטוחים שילדיהם נמצאים בידיים טובות.

חסרונות הטיפול

כל הליך של הרדמה מלאה כרוך בסיכוןלא מבצעים הרדמה מלאה ללא צורך רפואי מובהקיחד עם זאתחשוב לציין כי מדובר בסיכון נמוךלפני כל טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים מתבצעות בדיקות מקיפות על מנת לצמצם עוד יותר את הסיכון.

מרפאת המומחים של ד"ר יואב לייסר מבצעת טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. אנו מזמינים אתכם לייצור קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום תורים : 050-7440018.

 

נגישות