לא סתם רופא שיניים: מומחה לפה ולסת לבריאות הפה

חלק מטיפולי השיניים פשוטים ביותרמגיעים לבדיקת שינניתמוצאים חור בשן וחוזרים הביתה עם סתימהאך לעתים לשיניים חיים משלהםעקירות מורכבותהדורשות התמחות מיוחדת בכירורגית פה ולסת וניסיון מקיף בתחוםאו השתלות שיניים כאשר הלסת במצב (כמעטבלתי הפיךבמצבים כאלה אתם זקוקים לאדם שלמד את תחום רפואת השיניים בצורה מקיפהומשמש מומחה לכירורגיה פה ולסת.

מרפאתו של ד"ר לייסר מציעה את כל טיפולי השינייםבאמצעות ציוד חדיש וצוות מקצועי לאחר פגישת יעוץ מקיפה בה תדעו מה מצב הפה כיום ומה אפשרויות הטיפול שיסייעו לכם לקום מחר בבוקר עם חיוך בריא.

ומה עם המטופלים הצעירים?

גם בגיל צעיר מתגלות לעתים בעיות מורכבות הדורשות טיפול מסור ורגישד"ר לייסר הינו מומחה פה ולסת ילדיםהיודע לבצע את הטיפולים המורכבים ביותר תוך היכרות עם החרדה המוכרת של ילדים מרופא השינייםילדים רבים זכו לטיפול במרפאהויצאו עם חיוך חדשהטיפולים מתבצעים בהרדמה מלאה או בטשטוש עמוק.

מדוע כדאי להיעזר ברופא מומחה?

רופא מומחה פה ולסת אינו מחפש לקוחות או עבודה נוספתהוא לעולם לא יוסיף לכם טיפולים מיותרים,מחדויבצע את כל הטיפולים להם אתם זקוקים על מנת לשמור על פה בריא ואסתטילאורך זמן מאידךכאשר אתם פונים לשירותי מומחה פה ולסת תוכלו לדעת שעל בסיס ניסיונו הוא ידע לזהות את מקור הבעיה או הכאבלעקור את השיניים הבעייתיות ולנסות לשמר את הנותרות.

השתלות שיניים בקליניקה מקצועית

במרפאתו של ד"ר לייסר תוכלו לבצע מגוון רחב של השתלותכאשר אתם מגיעים לרופא מומחה פה ולסת פרטיהיצע הטיפולים גדול יותר מאשר במרפאות בית החוליםלעתים תוכלו לבקש טיפולים המבוצעים ביום אחד בלבדאו לפרוש את טיפולי השיניים לאורך מספר חודשים.

לסיכוםפנייה לשירותי מומחה לפה ולסת תבטיח שתקבלו את הטיפולים המקיפים ביותר לשיניים וללסתבאמצעות ציוד מתקדם ושנים של ניסיון בתחוםלקבלת מידע נוסף או לכל שאלהאל תהססו לפנות למרפאתו של ד"ר לייסר בטלפון 050-7440018 או להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר באתר האינטרנט.

 

רופא מומחה לפה ולסת
נגישות