עקירת שיני בינה כלואות – איך צריך לעשות זאת?

שיני בינה בוקעות בגיל מבוגר (18-23). ישנם מקרים בהם שיני הבינה כלואות ואין באפשרותן לצאת אל מקומן הטבעי בעצמןשיניים כלואות או שיניים שבקעו באופן חלקי בלבדעלולות לפתח דלקות ברקמה הרכהלפגוע בשן הסמוכהלגרום להתפתחות של ציסטות או גידולים ולייצור מצב של צפיפות בשיניים הקדמיות.

אבחון של בעיות בבקיעה שיני הבינה או צורך בעקירה של שן בינה מתבצע על ידי רופא שיניים במהלך בדיקה שגרתיתבמידת הצורך ימליץ הרופא על ביצוע צילומי שינייםיהיו מקרים בהם שיני הבינה ייצאו בעצמןמקרים בהם יש צורך רק בהסרה של הרקמה העוטפת את השןומקרים בהם עקירת שיני בינה כלואות נדרשת.

עקירת שן בינה כלואה – מתי צריך?

  1. הרס של שן קרובה או עצם בין שן הבינה לשן הסמוכה.

  2. זיהום שמתפתח סביב שן הבינה.

  3. שן פגועה מעששת בצורה שלא ניתנת לשחזור.

  4. טיפול בציסטות וגידולים באזור שן הבינה.

כיצד מתבצעת העקירה הכירורגית?

עקירת שן בינה כירורגית נחשבת להליך פשוטאך בכדי לבצעו בצורה הטובה ביותר יש צורך במיומנות ועדינותהניסיון של רופא השיניים מהווה את ההבדל בין עקירה מהירה וקלה לבין עקירה ממושכת וכואבתניתוח עקירת שן בינה כלואה נמשך כ-30 דקותההליך מבוצע תחת הרדמה מקומית כאשר המטופל אינו מרגיש כל כאבמספר שעות לאחר הטיפול מופיעים כאבים ונפיחות מקומיתשימוש במשככי כאבים רגילים יעביר את הכאב שחולף מעצמו עם ההחלמה הטבעית של האזור בתוך כמה ימים.

כמה עולה עקירה כירורגית?

מרפאות שונות קובעות לטיפול עקירת שן בינה כלואה מחיר שונההמחיר בכל מרפאה מושפע מהמומחיות של הרופאהמוניטין של המרפאה והיקף הטיפולהבחירה הנכונה תהיה רופא שיניים מנוסה עם מומחיות בתחוםרופא אחראי יחד עם מרפאה איכותית יבואו לידי ביטוי בעקירה כירורגית מהירה ונטולת כאביםהטיפול כולו יתבצע בתנאים הסטריליים הטובים ביותר.

אלפי עקירות של שיני בינה כבר התבצעו אצלנו בקליניקההמומחיות של הרופאים מאפשרת ביצוע עקירות פשוטות ומורכבות במהירות וללא כאבאם דרושה לכם עקירת שן בינה ואתם מעט חוששיםהמרפאה של ד"ר יואב לייסר היא הפתרוןצרו קשר ותחזרו לחייך בהקדם – 050-7440018.

עקירת שן בינה כלואה מחיר
נגישות